Tiedotus asiakkaille

Sähköpulan riskin kasvaessa siitä tiedotetaan ja uutisoidaan laajasti. Koillis-Satakunnan Sähkö tiedottaa uhkaavasta, ennakoidusta sähköpulasta nettisivuilla, sosiaalisessa mediassa sekä tekstiviestitse.

Kiertävien sähkökatkojen alkaessa sähköjen katkaisusta pyritään ilmoittamaan niiden kohteeksi joutuville asiakkaille tekstiviestitse sekä yleisellä tasolla sosiaalisessa mediassa ja nettisivuilla. Tilanne saattaa kuitenkin kehittyä myös niin nopeasti, ettei etukäteistiedottaminen ole mahdollista.

Energiakriisin aikana asiakastiedottamisen merkitys kasvaa entisestään. Viimeistään nyt on erityisen tärkeää päivittää omat asiakastiedot ajantasalle. Vastuu asiakastietojen oikeellisuudesta on asiakkaalla itsellään. Muuttuneet tiedot eivät päivity meille automaattisesti ja se näkyy usein etenkin sähköisten laskujen vastaanottajien vanhentuneissa asiakastiedoissa.

Voit tarkistaa ja päivittää tiedot kirjautumalla Online-palveluumme. Tiedot voi päivittää tieodt myös täyttämällä asiakastietolomekkeen.