Asiakastietojen päivittäminen

Asiakastietojen päivittäminen

Energiakriisin aikana asiakastiedottamisen merkitys kasvaa entisestään. Viimeistään nyt on erityisen tärkeää päivittää omat asiakastiedot ajantasalle. Vastuu asiakastietojen oikeellisuudesta on asiakkaalla itsellään. Muuttuneet tiedot eivät päivity meille automaattisesti ja se näkyy usein etenkin sähköisten laskujen vastaanottajien vanhentuneissa asiakastiedoissa.

Voit tarkistaa omien yhteystietojesi ajantasaisuuden nettisivujemme sähköisten palveluiden kautta löytyvästä Online -palvelusta.

Huomioithan, että ennakoidussa sähköpulatilanteessa tiedottaminen tapahtuu tekstiviestitse, jolloin myös asiakastiedoista löytyvän puhelinnumeron oikeellisuus on tärkeää.

Online-palveluun pääset siirtymään verkkosivujemme etusivulta tai sähköisten palveluiden kautta. Palveluun kirjaudutaan joko pankkitunnuksella, mobiilivarmenteella tai sopimusnumeron ja asiakasnumeron avulla. Asiakastietoja pääsee parhaiten muokkaamaan vahvasti tunnistautuneena eli verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Asiakastiedot pääset muokkamaan kuvan 1 mukaisesti.

Kuva 1
Asiakastietojen päivittämisen ohje

Häiriöviesti asetuksia pääsee muokkamaan asiakastietojen ”Sopimukset” kohdasta.

Klikkaa verkkosopimuksen tiedot auki ja valitse haluttu puhelinnumero kohtaan ”Häiriötiedotteen toimitus” (kuva 2).

Kuva 2
Asiakastietojen päivittäminen (ohje)

Vaihtoehtoisesti voit myös täyttää sähköisen asiakastietolomakkeen osoitteessa www.ksat.fi/asiakastietolomake.

Ongelmatilanteissa asiakaspalvelumme auttaa numerossa 03 4855 420 tai sähköpostitse osoitteessa myynti@ksat.fi